divendres, 14 de desembre del 2007

la santa ex (capitol 85)

No sabeu com us agraeixo que m`escolteu parlant de la ex. Ja que no he fet la mili, aguanteu-m`ho.

Ahir dijous 13 de desembre era dia de sopars d`empresa. (sobre ells està tot escrit, no se si chamb hi pot afegir res de nou).

El cas es que en teniem tant un servidor com la seva santa ex. Primer vaig pensar de portar els nens a casa ma germana, però per tema de transit i xandalls amunt i avall al final vam decidir que es quedarien a casa seva dormint amb el seu (dels nens) germà gran que ja te vint anys.

Per a l`endemà la santa ex va fer servir el seguent raonament. "saps? , es que jo vaig a un sopar que es restaurant i hotel, i com que pot ser que fem un parell de copes, em quedarè allà. "

-chamb; doncs em sembla perfecte, aixi si vols l`endemà vinc jo a buscar-los com sempre.
-Santa ex; fem una cosa, truca que t`obri el J i els lleves tu mateix i els fas l esmorzar.
-Chamb, a vale, doncs caps problema. Ja que t`es impossible ser-hi, ja em llevaré jo mitja hora abans , vindré a casa teva a vestir-los i fer l esmorzar i els entrepans i els porto jo a l escola.

I aixi vam quedar. No li va fer cap vergonya reconeixer que és incapaç d`aixecar-se a quarts de set del matí. Deixa que ho faci jo i es queda tan tranquila.

No se si deu m`ho pagarà i tant me fa. Els meus fills si que ho faran.