divendres, 4 de desembre de 2009

gran dia

Hola,

aquesta setmana m`ha passat un aconteixement preciós.

En la meva obligació de pare, reviso sempre que han estat mirant els meus fills per internet. Ja se que d`aqui poc hauràn aprés a amagar-ho i em tindràn enganyat (si és que no ho fan araja). De fet la meva filla ja ha canviat la contrasenya del messenger i només la va confesar després d`un llarg i dificultós interrogatori.

Però al que anavem, l altre dia es va donar el que feia temps que jo esperava; el meu fill per primer cop va deixar evidències en el navegador de que havia estat visitant una pàgina diguem-ne vermella. En concret www.babosas.com

No se com hi va arribar però vaig tenir dues grans satisfacions;


1) el meu fill s`ha fet gran

2) li agraden les dones. (és a dir que no és homosexual, vaja)

Au, ara espero les felicitacions dels amics i els insults de lesbianes i feministes. (els meus amics gays em comprenen).

1 comentari:

Salvador ha dit...

No et facis masses il·lusions que sempre hi ha la casa d'algun amic per entrar a pàgines "baboses".