dimecres, 1 d’octubre del 2008

em segueixen?

avui m`ha passat una cosa d`aquelles tontes. Venint per la A2 des d`el meu poble , en un trosset de cua, m`he fixat en una noia morena amb un FordK de color pistaxo. La he mirat un moment a veure si s`atrevia a donar-me un somriure, però no.

Després he anat a recollir als nens a la infausta localitat on viuen, els he fet l èsmorzar i hem marxat justos de temps, com d`habitud.

DOncs resulta que a la Ronda de Dal, a l`altura d`on es va matar l`Urruti, la tornava a tenir al costat¡¡¡¡ Quin cami o quin recado més extrany haurà fet??

Heu lligat mai anant en cotxe o moto? Jo mai però algun cop he estat a punt.

Alguna experiencia per explicar?

4 comentaris:

ddriver ha dit...

a punt no compte es com fotre la punteta nomes.
eL RRPP de la disco on pencava va lligar amb una de cotxe a cotxe a l `hora de concretar ella l hi va demanar 50000

Toy folloso ha dit...

Amb la furgoneta i aquesta cara, com vols que lligui, Chamb.

Hanna B ha dit...

mai. la majoria d'homes quan van sols en cotxe es treuen burilles i això evita tot possible feeling (per part meva)

Jordi ha dit...

Jo no lligo ni al meu gos, imagina't!! jejeje

Curiós l'incident!! Mira-t'ho pel cantó bo: potser has descobert una nova drecera...