dimarts, 25 de novembre del 2008

Ana Frank




Hola,

El llibre i la història d Anna Frank sempre m`han fet tant de respecte que no m`he atrevit a començar la lectura. Fins i tot em costa mirar la foto d`aquella nena tant maca que no va poder viure la seva vida.

Dissabte passat vaig anar amb els meus fills a La Casa del Llibre i la meva filla em va demanar que li busqués algun llibre "de gran" per llegir. Em vaig topar amb el diari d Ana Frank i em vaig arriscar a comprar-li.

Deu ser un llibre especial, sens dubte, perque als seus nou anys, la M s`hi va enganxar des del primer dia. De moment li agrada molt perque és una narracio alegre d`una nena que diu que escriu perque de moment no te amigues. Que ja sap que a ningu l`interessarà el seu diari, pero que li fa companyia. Això m`ho va explicar la M sense saber massa bé el que passa després.

No se si he fet bé, penso que potser estic començant a acabar amb la seva inocència. En tot cas ella no vol deixar de llegir-lo.

3 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Bona ellecció, xaval. La meva filla també l'ha llegit. I més que vam ser aquest estiu al lloc on es va amagar, a Amsterdam. La veritat, és que l'ambient que s'hi respira, corprén.

Jordi ha dit...

En algun moment o altre han de començar a aprendre de que va tot això, no?

Mikel ha dit...

jo vaig visitar aquest estiu la seva casa-museu a Amsterdam i es realment impresionant.

Si li agrada el llibre i no saps on portar-la de vancaçes porta-la un cap de setmana a Amsterdam i enlloc dels coffee shops li ensenyas la casa museu de l'Anna Frank.