dilluns, 13 de juliol del 2009

12 i10

avui per primer cop els meus fills de 12 i 10 anys han passat el mati sols a casa.

Han estat poques hores,prò m adono que és un fet poc normal i que algú m acusarà d`irresponsable. Però el fet és que jo a aquestes edats , no només podia passar llarguissimes estones sol a casa, sino que de fet voltava per tot arreu. Recordo que en una de les habituals batalles de pedres de la època, vaig ser obligat a tornar a casa per part d`un veí. La meva indignació va ser brutal perque jo ja tenia vuit anys¡¡¡ Això si, vaig obeir el veí sense ni dubtar-ho. I per altra banda els "grans" de fins a dotze anys van poder continuar la batalla sense ser molestats.

Per altre banda , aquest cap de setmana he tingut amb mi un nebot de vint anys. L`he fet llevar a les deu dissabte i diumenge, quan la mitja que porta és de les tres i pico de la tarda. Sa mare no es podia creure el miracle.

Això si, avui que s`ha quedat sol altre cop, ha aparescut a les cuatre a veure que hi havia a la nevera.

1 comentari:

Jordi ha dit...

Veig que t'has fet càrrec el típic nebot gorró... Sort i... diners!! jejeje Aquests solen atracar les neveres a totes hores!!

Ah! Jo també em quedava sol a casa des de ben petit! Que jo recordi és clar. Ara no em facis dir una edat, però he passat matins d'estiu a casa tot sol a grapats.