divendres, 18 de setembre del 2009

patada al cotxe d un cliclista normal (és a dir imbècil)

l altre dia anava jo per consell de cent i tenia que tombar avall a Rambla Catalunya.

Com que el meu cotxe no levita, vaig haver de posar l`intermitent i vaig començar a girar. Passant, com és inevitable , pel carril taxi i pel carril bici. Doncs un solfes amb bicicleta que venia llençat em va començar a insultar, es va posar a l alçada de la meva porta i el fill de puta la va obrir. Logicament en espanyol em va dir, "tio, tu de que vas? no se puede cortar el carril bici, imbecil.

Només vaig respondre al suat element; que de que vaig? de vikingo con los curnos de tu padre, fill de puta. I vaig posar primera i vaig marxar.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

A mi em va passar amb un fill de puta sobre dues rodes: un motorista. Tot trajat, però també en castellà, em començà a insultar. A més, m'intentà trencar el retrovisor de la dreta. Li vaig desitjar molt de mal.

chamb ha dit...

i no era patada....era coça....

disculpeu