dilluns, 11 de gener del 2010

apunts del natural

algunes coses que em passen pel cap mentre preparo una reunió vital per a demà;

-no si si ho sabieu, però la lleona del Ebre si era tal lleona. Pertanyia a un industrial acaudalat de la zona que te una mena de zoo clandestí.

-Els consellers iniciativa van mentir. I la Camats diu que....de fet tant se val el que digui la puta de la Camats.

-no soporto a la gent que va del pal "jo no vull ser al FAcebook"

-ningú em convida a cap Flash-mob. Perque tan absurda discriminació?

-que se n ha fet d aquell pirata negre que van capturar en el tema alakrana?

-aquesta onada de fred també és a causa del canvi climàtic?

-no s han esgotat les entrades pel circ de soleil¡¡

-crec que el darrer disc del Sabina és molt bó.


I res més de moment, m en vaig adormir a les deu del vespre. Coses que té viure a pagès.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Jo sóc dels que també, quan pot, va a dormir d'hora. La televisió no val per res!

Laie ha dit...

Que la Lleona sí que era Lleona? Que no s'han esgotat les entrades pel Cirque Du Soleil? Caram... que engnyada que visc...