dijous, 10 de juny del 2010

dijous a la tarda

hola,

avui la borsa ha pujat amb força des de mínims. Hem guanyat 1.700€. Amb dos mesos aixi podria sol.lucionar molts problemes.

He quedat al forn de Sant Jaume amb el fill d`un client gallec que busca feina per Barcelona. Quan feia la carrera sempre ens trobavem aqui amb la meva mare. Hi havia sempre la mateixa camarera, com a mínim fins fa un any. Ara ja hi ha una cholita rodoneta.

Com que tinc temps fins les vuit, he passejat una mica per Rambla Catalunya. Fa una tarda humida i amb calor creixent. Per no arribar suat i cansat a les vuit, he quedat amb un amic que em vol presentar un client potencial, se m ha acudit d anar a un locutaori que hi ha al carrer Còrcega aprop del clínic. És d uns pakistanesos i ara tenen l oferta de 80 min per un euro.

M`he posat un carrousel de cançons del Sabina i he anat navegat i observant la gent del local. Dues ucranianes impresionants surten rient d`un dels locutoris de telefon. En un altre una dona boliviana parla a crits amb el seu fill i al final plora. Al meu costat un nano d uns 17 anys va mirant el facebook. Una mica més enllà, un rapat amb bermnudes parla per l altaveu amb una tia amb qui quedarà al cap d una hora. Ella es diu Graciela. Un negret juga a no se quin joc online de batalles.

Els dos pakistanesos encarregats no paren de discutir entre ells i de mirar libidinosament totes les dones que van entrant, basicament llatines. Un altre nano jove de blanc canta el que va sentint. Resulta molest però ningu diu res.

Com que no hi ha aire acondicionat han obert de bat a bat les portes. Es sent el transit que va passant, gent que surt de la feina i va a casa.

A tres quarts de vuit em truca el meu amic que vol saber com s ho fa el Banc Central per crear diners, i quedem a un bar gallec davant del trauma.

I aixi he passat la tarda camí del vespre...