dimarts, 8 de febrer del 2011

indignacions varies

Hola, ja va, ja

fa dies que no escric. Primera perque estic preparant una publicació profesional de caracter financer. I segona perque son tants els motius d indignació en la societat actual que no dono abast a plasmar-ho.

Alguns temes que tenia al tinteru:

-l altre dia vaig entrar a un Starbucks que estava buit i hi havia l Ernest Benach. Amb dos amics seus amb l`uniforme actual dels ERC. Barba curta (contarastant amb les mes llarges d`abans) , pull overs ajustats per demostrar que estan prims, i sabates tipo montanya. Justament un dels seus amics és també un amic de la meva familia, i al sortir em vai permetre el luxe de saludar-lo sense ni tan sols mirar EB, que creia que l anavem a saludar a ell.

-L anunci provincià d estrella DAMM em té furiós. Finalment fardem de les butifarres de Vic i els Castellers. Tot un somni franquista. M extranuya que no citin el Poble Espanyol i els Coloms de plaça Catalunya. Penso redactar dos anuncis alternatius; un amb les misèries del pais i un altre amb els valors reals. (i que cony col dir això de "d Alcanar a ^Portbou"? El meu pais va de Salses a Gaurdamar i de Fraga a Maó.

-Em fot molt però crec que els de Qatar Foundation creuen que son els amos del Barça durant els propers anys. Aneu mentalitzant-vos de veure un Emir a la primera fila de la llotja. Em consola saber que els fotrem els calés i es quedaran , al final, amb un pam de nas.

- Impagable la Tura fent campanya a una peixeteria. No te límit el ridicul?

- El president de Catalunya hauria de tenir avió propi i menjar al millor restaurant.

-desapareix La Casita Blanca. Un altre pas en el desballestament del nostre pais.

3 comentaris:

Josep ha dit...

Gràcies a DAMM jo he acabat odiant Suècia.

Toy folloso ha dit...

Compte, que l´anunci de la Damm és com un catàleg d´indrets gironins!.

ddriver ha dit...

El President de Catalunya tindria que esta loligat a una cadira electrica per botifler