diumenge, 25 de març del 2007

diumenge matí



(mulata estil Grécia)





Una de les patologies de la meva personalitat és l`aversió als diumenges.

Aquella angoixa per tot el que has de fer l` endemà i que en bona part vas deixar penjat el divendres, perque ja era divendres.

Cada diumenge de la meva infància venia la tieta a dinar amb nosaltres. Era molt baladrera. Invariablement em despertaven els seus crits , sobretot discussions amb ma mare sobre alguna planta o si s`havia mort un o altre.

Una mica em van salvar els dos anys de jugador juvenil del Club Bàsquet Igualada. D`aqui poc us en faré un post especial.

Els diumenges de joventut estan marcats per la ressaca de farres en les que no havia aconseguit l`acostament desitjat a alguna tia bona.

L`estetica catalana dels diumenges al matí tampoc no ha ajudat. Els xandalls, els restaurants de nom "mas tal qual" , els penosos vermuts de patates, olives i berberetxos. (ara ja sona antic, la meva filla els anomena "escopinyes"). I que dir del tortell; aquell que et lliguen amb un cordillet i obliga als homes a caminar en l`humiliant postura del braç en angle de 90graus.

Capito a part son les versions dominicals dels diaris. Els horrorosos suplements amb articles sense cap actualitat i les seccions de fotos de complements i regals. No puc compendre com la gent els compra voluntariament.

Però no em vull rendir. Si un de cada set dies ha de ser diumenge, busquem sol-lucions.

Avui he començat a perfilar un bon diumenge;

Ahir a la nit vam mirar una peli amb la Grècia. Aquella sobre l`equip jamaicà de Bobsleigh.
Sobre les nou m`he despertat, estava ella dormint amb calces estil culotte al costat meu. La seva pell mulata contrastava amb els llençols blancs. L`he despertat a poc a poc amb petons al coll i acariciant l`interior de les cuixes. Com que tenia més son i volia que la deixés en pau, s`ha agenollat al llit i m`ha fet una fellatio de principi fins al final.

Després ens hem llevat, cada un s`ha fet el seu esmorzar. Amb la companyia de Sade fluixeta.

Jo he estés roba i posat una rentadora. Ella s`ha encarregat de rentar els plats i endreçar la cuina.

Ara jo estic escrivint el post i ella estirada al sofà llegint un llibre. Jo aniré a dinar a casa ma germana i ella es quedarà a casa mirant la tele. Quan es llevi la meva neboda K, segurament dinaran juntes.

El meu cunyat farà una paella sensacional com sempre. I uns veins seus estan super interesats a comprar un pis a Buenos Aires a través de la meva empresa.

Un diumenge que ,per no estar amb els meus fills ha, pinta prou bé.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin post més tranquil... es nota que estaves de diumenge ;)

El veí de dalt ha dit...

I que durin...!