dijous, 5 d’abril del 2007

Calçots



Catalunya en acció


Els calçots son un invent bastant repugnant. Però tenen gràcia. Jo crec que tenen més futur les calçotades que les cargolades.

El que més m`emprenya és aquest tipus de restaurants ruraloides on s`acostumen a celebrar. Cadires incomodes, amagats en insospitades carreteres comarcals, personal brut i amos avariciosos que intenten fer dos torns o fins i tot tres.

Les calçotades populars son fins i tot pitjors. Menjar a peu dret i amb pitet em fa una mandra horrorosa. I sempre en èpoques de fred. I aquelles borratxeres tontes que t`arruinen el diumenge a la tarda. I aquella descomposició d`estomac que provoca la salsa.

Tot plegat dificil d`aguantar si no és per la familia i per fer païs.

I mira com menyspreen els dirigents d`ERC els seus militants que per tenir-los contents organitzen una petita boutade d`un dirigent durant una calçotada Es veu que els van fer por els aplaudiments del carretero al consell nacional d`ERC.

Es pot insultar més directament als simpatitzants i militants del propi partit?
Jo crec que no. Però el que més ràbia em fa és que de pas insulten Catalunya.

No volia escriure més sobre política. Però a la vida no tot son cubates i mulates.

2 comentaris:

Toy folloso ha dit...

La salsa no fa caguetes, el vi potser, si.
I els peterrups vènen de les sebes, que fermenten.
Tú, ja et tenia mig esborrat. ¿Vas avisar del canvi?.

chamb ha dit...

hola toy,

vaig intenar avisar amb un comentari a darrer post del antic blog. Amb el canvi a la nova versió s`em va quedar tot penjat.


salutacions