dissabte, 17 de novembre del 2007

chamb a argentina (5). El succés de travesti.

heus aqui la primera ensopegada de chamb al pais austral.

Dimecres era la darrera nit. Vam anar convidats al camp del River Plate. Després tots a un local tipus Trauma. Al cap de poca estona em vaig separar del grup per dirigir.me caminant a la cafeteria de Carlos Pellegrini-Cordoba. Estava ple a vessar, a Buenos Aires l`ambient comença el dimecres. La kenia no hi era però si la seva germana i les seves amigues. Vaig pendre en solitari un gin tònic i al marxar em vaig acostar a la taula de les dominicanes a acomiadar-me.

Al sortir vaig agafar avenida Cordoba en direcció a Plaza San Martin, on teniem l`hotel. Resulta que l esmentat carrer es com la Ronda San Antoni, hi ha una puta rara a cada cicuanta metres. En un moment donat una tia (o travesti, no estic segur), s`em va posar al costat amb propostes suposo que guarrotes, tot i que jo no entenia la majoria de paraules. No vaig ni parar, li anava dient que no, que moltes gàcies però que no perdés el temps amb mi. Va caminar al meu costat uns trenta o quaranta metres, i de fet a travessar un carrer petitet crec que em va agafar del braç. El cas és que finalment va desistir i dient.me ciao es va separar finalment de mi. Vaig veure que de seguida va agafar un taxi; i en aquest moment ho vaig veure clar: m`havia fotut alguna cosa. Vaig passar revista rapidament a les butxaques;

1) la cartera hi era; uff...hagués estat el pitjor¡
2) el mòvil també; uff..no se ni com s anula i el tinc ple de telefons i adreces sense guardar.
3) la càmara........no¡¡¡¡ no hi era. La guarra dels grans pits s`havia emportat la cibershoot que tenia mig any i totes les fotos d`aquest viatge.



ja m està bé, en soc conscient. Però sap greu perdre els records dels partits de boca i river, les obres que haviem visitat , jo en algunes localitzacions de la ciutat i sobretot la sesió fotogràfica amb la dominicaneta.

Menys mal encara que m`havia donat una foto carnet d`ella. En faré una còpia i us la posaré, a veure que us sembla.