diumenge, 18 de novembre del 2007

Llibre de Sala Martin

Em preguntava l`altre dia l amic Mikel que em semblava el llibre del Sala Martin.

Molt i molt bé la veritat. Tant entrevistat com entrevistador estan a un gran nivell. I obviament a infinita distància del promig actual del nostre païs.

Poca cosa puc afegir. Només comentar que el vaig llegir sencer a l avió en un vol de moltes hores. Normalment pateixo als avions per la sequedat de l`aire. En aquest cas haig de dir que llegint algunes parts del llibre s`em van fer llagrimes que em van salvar del tràngol.

2 comentaris:

Mikel ha dit...

ja tinc ganes de trobar una estona i devorar el llibre!!

Anònim ha dit...

no es un comentari del llibre, pero es que no se on posar-lo.
vull dir-te que m'agraden les teves enquestes.

un petó, estimat