divendres, 20 de juny del 2008

chamb discomoments (84)

hola,

ha estat aquesta una setmana dura. Cada dia he tingut sopars amb clients o amics. La meva novia ja casi només em dirigeix la paraula per insultar-me. Per compensar he hagut de complir cada nit al arribar. (sobretot per verificar ella que els nivells de fluïts eren els correctes.

A una amiga meva el marit la feia passar per la pedra cada dia que sortia a algun lloc. Pensava que aixi ella ja estaria servida. Gran error¡¡¡¡ perque tot és començar en aquests temes. La feia sortir cachonda i així era com ella queia en mans de pops de dicoteca.

Però a lo que anavaem. Ahir em vaig donar una volta pel T. Vaig començar a xerrar amb una enorme peruana embotida en un top vermell i uns texans a presió de 45 atmosferes. Ja veia que no aniriem enlloc, però poc a poc anava acostant la ma al seu pitram. De cop veig que es posa seria i , patapam, fa com un saltet de mig metre enrera. Apareix a l`escena un sr duns 65 anys i es saluden. Com que ell em mira , va ella i em prensta: "aqui chamb, un amigo". Encaixada cordial de mans i el sr va continuar disco amunt. Tota revolucionada em mira i em diu "es mi marido, es que nos estamos separando, pero él todavia quiere que vuelva... Te importa que vaya con el?". Chamb:"si , si claro, ves, ves....."

Es va quedar la meva targeta. Si la pot rescatar dels pantalons igual em truca. Es deia Verònica. I res més, plegar veles i cap a casa. Avui igual repeteixo al T.