dissabte, 30 d’agost del 2008

Ivà




hola a tots;

llegint el blog de l`avi, he vist que el Juliol va fer 15 anys de la mort de l`Ivà. El creador de Makinavaja i historias de la puta mili.

A mi m agradaven molt , li dec gran part del meu sentit de l`humor. Encara repeteixo sovint allò de "en un mundo podrio y sin etica, solo nos queda la estetica".

M`he adonat que recordo perfectament el moment en que vaig sentir per la ràdio que l`Ivà s`havia matat en accident de cotxe. I curiosament molta gent recorda que estava fent quan va sentir aquesta notícia, l`Ivà era un profeta en molts sentits, un dels liders intelectuals i espirituals del pais (no trobo els puntets per sobre de la i).

alguns dels moments que tothom recorda son aquests:

1) cop d`estat del 23f
2) basilea
3) final de sevilla
4) primera copa d europa
5) segona copa d`europa
6) primera copa d europa de basquet
7) mort de la lady di
8) a la ville de barcelone (lamentablement)
9) casament de la primera infanta
10) casament de la segona infanta (a barcelona)
11) casament de la leticia (jo estava a barcelona comprant i no hi havia ningú al carrer)
12) mort de franco
13) arribada de l`me a la lluna (jo, no. Era massa petit)
14) assassinat del kennedy (jo no, no havia nascut)

és curiós que la mort de l`Ivà entri en aquesta categoria per a molta gent.

4 comentaris:

ddriver ha dit...

3)puta mili
4)fila 12 cadira 94
5)bloc Y fila 19 cadira 5
La resta realment ha passat??

Anònim ha dit...

what about 9/11!!!!!

Aixercar-se després d'una nit triomfant, posar la tele i veure ja en directe el segon avió va ser el no va más!

chamb ha dit...

cert, el 11/9 és el numero u de saber on erem.

nit triomfant?

Joan Safont ha dit...

Jo la meitat no havia nascut....