dissabte, 16 de maig del 2009

copa del rei

Hola,

ja fa un parell de dies de la final de copa, però no volia deixar la memòria de com la vaig passar.

tenia dos rebuts pendents de FECSA i els molt cabrons em van tallar el suministre. Certament m' havien enviat un parell de certificats, però no estic jo per perdre el temps a correus.

O sigui que arribant a casa a les vuit, no hi havia llum. Ni manera de tornar a aconseguir-ne. O sigui que mira, com que visc a tres minuts caminant d`un hotel , doncs alla vam anar. Sopant de 9 a 10 al restaurant, on erem els unics. Vam comprar una ampolla de Cardhu , i ens el vam emportar a l`habitació junt amb un recipient amb gel. Per la hora que era vam combinar la visió del match amb l estrena d una llenceria blanca que a la E li va de fàbula damunt la seva pell negra.

Us ho cregueu o no , vaig marcar al mateix moment que el Bojan.

4 comentaris:

Salvador ha dit...

Els del Barça en van marcar quatre...

chamb ha dit...

jo és que soc molt conservador....

marco un gol i a dormir...

ddriver ha dit...

sense cigarrete???amb ho maco que es cremar el blanc

Jordi ha dit...

Si el teu gol va ser tant maco com el d'en Bojan, ja pots estar més que satisfet... i agraït als de FECSA!!