diumenge, 15 de novembre del 2009

mal d orella chamb

Hola,

son dotzenes i dotzenes els mails que rebo aquests dies interesant se pel meu estat de salut.

Per si no seguiu els diaris, us diré que porto dues setmanes, dues amb mal d orella.
Ara s`en diu otitis o mal d`oida, però és el que es coneixia abans com a mal d`orella.

Es francament emprenyador. L altre dia vaig somniar que entrava al Opercor i m`en comprava una de nova.

Tampoc hi ha gran cosa a comentar darrerament. Si que no si l altre dia tenia la febre i em va semblar sentir una tinent d alcalde dient que demanava als homes que en contres d anar de putes, intentessin lligar. M`han dir que no ho viag somniar, que era real, però jo encara en dubto.

Ara , jo faria una campanya per demanar a les dones, que per acabar amb la prostitució es deixessin follar més facilment. Sense tants passos previs de sopars i regals. I sense promeses falses de matrimoni.

M`imagino els cartells, en estètica de la guerra Civil: la silueta d`unes dones de grans pits (per fer evident que son dones) , amb la llegenda "Dona¡¡ Contra la prostitució , FOLLA¡¡¡.

Fins i tot la Camats i la Escarp podrien apadrinar una ONG anomenada "cardadores sense fronteres". S`hi podria participar com a voluntària folladora, en locals cedits pels Ajuntaments, o bé apadrinant una folladora voluntària.
No acabo de tenir clar com seria la decoració dels locals, i si la funció seria només de reunir als escuadrons de voluntaries, o també hi podrien haver cabinetes de pladur on regular els nivells d hormones.

En tot cas jo crec que després de les paraules de la regidora son molts ja els viciats del sexe que estan deixant d`acudir als lupanars i llocs on les sres fumen.

Tot plegat m`ha fet recordar aquella manifestació de putes a la que hi va anar la Imma Mayol. Totes portaven samarretes amb el lema "jo també soc puta". Totes menys la Mayola, clar, que tot i les pregàries dels fotògrafs no se la va voler posar.

2 comentaris:

Salvador ha dit...

Vols dir que els viciats del sexe se n'han assabentat de les paraules d'aquesta senyora? Altra feina tenen.

Red Pèrill ha dit...

Vec que el mal d'orella inspira... jo el recordo de peiti com lo pitjor de lo pitjor, però no entenc com et dura tant!