divendres, 27 de maig del 2011

Chamb`s suite

avui divendres 27 de maig ha estat així;

-8,15h. Vaig a l ajuntament de la meva ciutat a buscar un volant d empadronament.
Ambient , com sempre, relaxat entre les funcionaries a les que trenco la
tertúlia matinal.

-8,30 truco a ma germana, que viu per allà per fer un cafè. Mentrestant, observo les
tendes dels indignats del poble. Alguns ja s han llevat, d`una tenda veig com surten dues cames peludes d`un tío que esta clapant. Els roncs es senten a tota la plaça.

-9.00 després del cafè comentant el resultats de les eleccions, vaig a un fotomatón, demano el pack de fotos DNI més la plan dagerrotipo amb marc.

- 9,15. arribo a la comissaria. Una sala d espera pels nacionals i una altre pels estrangers. Tot l edifici fa olor d`humanitat. M entretinc una estona mirant l esgarrifós poster de gent desapareguda a Espanya els darrers vint anys. Sempre penso en la Cristina Bergua. M`impressiona un nen de 13 anys que va desapareixer a Gijón el 1986.

-9,30. En 10 minuts em fan el DNI nou, amb una escaner d empremtes dactilars. Em fan un tall al antic per inutilitzar-lo. La diferència entre les dues fotos és abismal. A favor d ara.

-10 des de casa treballo fent trucades, segueixo en directe les osties a plaça Catalunya. La Susana Griso opinant sobre com s han de fer desallotjaments.
La Borsa puja, acabarem bé la setmana.

-12h. AL Sabadell ingresso 15€ pel sopar d ex companys de l institut que fem d aqui una setmana. Veig que la subdirectora és una d`ells, tots dos fem veure que no ens hem vist.

-13h. Dino lluç a la planxa. No havia menjat res en tot el dia. Estic a règim hipoproteic.

-13,30. Marxo cap a Barcelona. Sento per la ràdio que un grup de guarros ha tallat la Diagonal. Molt hàbilment agafo ronda litoral-gran via-plaça cerdà.

-14h. Arribo al despatx on faig un abrandat discurs sobre les bondats dels mossos d escuadra i la civilització occidental a la recepcionista.

-15. Treballo una mica, i simultaneament omplo facebook de diatribes defensant la llibertat i l ordre.

-16h. Tertúlia sobre els indignats, on malgrat ser clara minoria surto guanyador per esgotament. Després poso dues ampolles de cava a la motxilla i marxo.

-17h. recullo els nens de l escola.

-18h. Amb la sra anem a comprar. Pel meu règim em compro un tronc de rap. Em conviden a un cafè a modo de presentació dels nous competidors de nespresso. Carreguem material per fer lasanya per 20 el diumenge.

-19h . Poso la bandera del Barça al balcó mentre la sra em va a comprar una samarreta o una bufanda per demà. Deixo algunes noves andanades al facebook. Em comencen a arribar correus de suport a la meva defensa dels mossos. Escolto el podcast de Quim Monzó a RAC1.

-20h. Miro el Barça-Tau. (ara caja laboral). Gran partit de bàsquet amb un tap històric de Sada a Barac.
Mentrestant a casa rebem trucades amb número oculto, només se sent respirar a l altre banda.


-21,30. Sopem tots quatre. Jo el maleit rap, que no val res, i els altres una lasanya casolana magnifica.

-22h. pujo a despatx de casa a llegir notícies. Em poso la meva selecció de música d Spotify , mentre segueixo twitter i facebook. I escric aixó.

I demà que ganyi el BArça-