dissabte, 15 de setembre del 2007

House

Hola , que tal?

he estat uns dies una mica xungo. Practicament sense menjar res en tota la setmana. Que ja va bé per recomposar la meva dubtosa figura. A sobre resulta que darrerament he he estat mirant alguns capitols de "House". O sigui que no he parat d`imaginar-me que les meves dolències tenien el seu origen en un desequilibri de la pituitaria que feia que els hematocrits pujessin de nivell, provocant una descompensació pancreàtica que es manifestava primer amb mal de panxa, però que en pocs dies em faria explotar les orelles, caure les ungles dels peus i finalment un xoc extra corpori autoinmune.

Vaig arribar a amoinar-me perque no tinc testament fet. No se si en faré mai.

Recordo un grup d` amigues meves, una de les quals és advocada, que totes havien
fet testament. I el que havien fet era desheretar els seus fills. Sabeu perque? perque si morien tots d`accident però la mare moria primer i els fills unes hores o dies després aleshores resultaria que el patrimoni d`elles acabaria a les mans dels pèrfids ex perque primer heretarien les criatures i després ells.

Això m`ho van explicar a casa d`una. Amb un jardi de 1000m2 i una preciosa piscina.
I l`ex de la que ho explicava encara tenia per pagar com 15 d anys d`hipoteca mentre ell havia tornat a viure amb els seus pares.

1 comentari:

Anònim ha dit...

m'encanta HOUSE. no m'el perdo mai.
a veure si et lligues a la de la casa amb piscina.....