dimarts, 18 de maig del 2010

tonteries a BBAA

Hola,

ja un parell de dies a Buenos Aires i alguna tonteria meva pex explicar.

1) vaig sortir a fer footing amb unes bambes noves i sense mitjons. El resultat han estat unes ferides al peus que practicament no em deixen ni caminar.

2) ahir vaig voltar tot el dia amb les claus de casa i el cotxe a la butxaca. Automatismes que tots tenim.

3) es menja tant bé, que en dos dies he destruit el treball de tres mesos de gimnas.

I res més, només que sapigueu que a Argentina es respira un ambient relativament optimista d activitat empresarial. Son optimistes de cara al futur i van iniciant nous projectes.

Algunes coses tristes i dolentes hi han a Buenos Aires, ja ho explico demà.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

1) D'això se'n diuen llagues, company! Cuida-te-les!
2) A mi em passa igual, fins que me'n recordo i les deixo a la maleta.
3) hahaha i t'hem de renyar o felicitar per això??

Espero que l'estada (sigui per plaer o per feina) sigui d'allò més profitosa!

Si trobes alguna jove promesa semblant al Messi, no ho dubtis i porta-la cap aquí!

Toy folloso ha dit...

Després de la que els hi va caure, els "pibes" només els quedava això, l´optimisme (o desaparèixer).