dissabte, 25 de desembre del 2010

dia de nadal 2010

hola,

Dia de Nadal:

ahir a la nit vam fer una marató de Playstation el meu fill i jo. Aprofitant que jo no tinc la meva dona aquí i que no teniem tampoc la seva germana, vam tancar els telèfons i vam estar amb "Mafia", "El padrino" i "call of duty" fins altes hores de la matinada.

Avui m he llevat a les 10, i com és costum, després de la dutxa i el cafè he posat "build" dels Housemartins ben fort per celebrar el bé que ens sentim a casa. Seguint amb la rutina dels festius, he llegit els diaris. Em queden aquestes noticies al cap;

a)troben morta una dona de46 anys desapareguda a Masquefa.
b)el rei diu que no abdicarà. Això vol dir que ja s`olora que el volen "abdicar". La Leti deu estar pressionant de valent al pobre Felipe.
c) El ministeri de cultura d espanya paga 3 milions d euros per l arxiu personal d`un element miseràble que es diu Carme Balcells. Que algú li expliqui a la senyora aquesta que ara ja és massa tard per que ella pugui gaudir del pastón aquest.
d) El Montilla encara cueja i anirà a la ofrena floral a Francesc Macià.
e) del nou govern m agraden molt tres detalls;
-el secretari de presidència és un crack. (el Homs).
-el conseller d Economia és el millor possible (Mas Colell). Segur que posa Catalunya al mapa internacional en gestió financera i econòmica.
-el d`obres públiques és la persona més seriosa que he conegut mai.
-desitjo de tot cor que el Felip Puig doni via lliure als comendaments dels mossos d esquadra per reprimir els anti-sistema.
f) una família holandesa es suicïda a Serinyà.
g) Hereu escriu un ridícul article a La Vanguardia. Per favor que les eleccions municipals facin desaparèixer aquest element.
h) tornaran a fer el "commodore64". Si puc m`el compraré.

després a dinar a casa ma germana. Cada any constato que els meus nebots son més responsables i ja no arriben a quarts de quatre sinó abans de les tres. (ajudats això si pel aperitiu de peix fresc que fa el meu cunyat.

I desitjar que arribi dilluns per continuar treballant i gunayar diners per acabar algun dia retirat a Cartagena de Indias.