dissabte, 23 de febrer del 2008

si tu l estires fort per aqui...

Des de començaments d`any que no em deixava caure pel T. El darrer cop em vaig emprenyar perque ja feien pagar 18€ els homes i 12€ les dones. Ho vaig trobar excessiu i m`havia plantejat a mi mateix reduir les visites habituals dels dijous.
Ès cert que els preus s`han apujat una barbaritat. Feu la prova de passar a pessetes el que aneu consumint durant el dia. L`altre dia em vaig comprar un troç de coca per berenar i em van clavar 3,4€¡¡¡¡¡¡¡ casi sis centes pessestes (600¡¡¡).

Contra aquest escandol només hi ha una solució. No comprar alla on claven d`aquesta manera i comprar només si al final baixen els preus brutals.

Estic segur que el públic del T va reaccionar anant`hi menys, i que els responsables ho van detectar i que per això han tornat els preus a nivells assumibles.

Per altra banda val a dir que la mega camarera s`ha engreixat una miqueta, però que
m`agrada tant com sempre. Jo crec sincerament que es va alegrar de veure`m.

1 comentari:

Mikel ha dit...

cada cop es mes facil trobar taula als bons restaurants aixo ja ho diu tot.