dijous, 13 de març del 2008

Dolors Camats

després d`alguns mesos d`inactivitat ha tornar la Dolors Camats. O concretament ha tornar a l`esgotadora activitat d`actualitzar el seu blog, el que tinc linkat amb el motiu de "l`horror".

S`em va acudir de deixar.li un comentari al seu post de retorn. Us prometo que era respectuós i no insultant. (a la Camats tampoc cal insultar-la, n`hi ha prou amb descriure-la). I va resultar que té allo que no surten publicats fins que ella ho autiritza. Com que ella és una amant del pluralisme i la multiculturalitat, vaig pensar que segur que posaria el meu. Però no, ja fa una setmana i sembla ser que no he passat la censura.

Mira per ón, tant guays que son i tan oberts. És curiós com surten sempre els metodes stalinistes (en el cas català Ceaucesquians caldria dir).

No patiu però, el blog de chamb continuarà resistint com a focus de llibertat en la nostra civilització.

Per cert, i si la convidem a fer un T un dijous d`aquests?

5 comentaris:

Rita ha dit...

I si expliquéssiu d'una vegada que és un T???? Potser ens apuntaríem i tot ;)

ddriver ha dit...

a una T????????Acabariem tots sentats en rotllana,cantant cançons kumbes fuman petes i marxan despres acasa amb la bici amb una xati penjada de la barra

Rita ha dit...

Si una T és això i m'ha de tocar una xati, jo no vinc doncs! ;)

chamb ha dit...

no et precipitis Rita, ni ha de tot per a tothom

Anònim ha dit...

en referencia als conductors de TMB.

Llegeix-te els tres ultima paràgrafs



http://blogs.acb.com/blog/Euroblog/post/una-victoria-mas-22-equipos-menos