dijous, 5 de març del 2009

final de copa

Hola,

estic super exitat per anar a la final de Copa. Per diversos motius;

1) fotre la xiulada del segle al Rei i cantar "Puta España i Puta el Rei"..

2) Cantar allo de "cómeme el rabo, Leticia , cómeme el rabo...".

3) venjar-nos de la final de copa de les osties del 1985. Que retorni l`esperit de Paco Clos i Migueli saltant a les costelles d`aquell Bibao d`infausta memória.

Jo hi vaig anar amb autocar, dels d aquella epoca amb finestres.

L`emprenyador es sortir d`un partir en que perds, tornar a fer 600 km de tornada i arribar al matí del dia següent amb la pinta de derrotat.

Accepto ofertes per comprar entrades, pago en efectiu o dones de fàcil accés carnal que puc presentar.

7 comentaris:

òscar ha dit...

avui els blocs en van plens de la futura xiulada borbònica d'amdues aficions.
no m'estranyaria que el porqué no te callas aquell dia passi per un sobtat constipat.

Joan Safont ha dit...

Em voldries de company? Podriem començar el dia amb una paella a la Pepica, o qualsevol dels bons restaurants de la platja. I això de cantar a la Letícia em faria molta il·lusió.
Ara, no sé xiular.

chamb ha dit...

Joan,

fet, si trobo entrades una per a tu.

Jo tampoc se xiular, però en vull apendre. L`ocasió s`ho val.

Jordi ha dit...

Ehh!! Jo també vull fer-me amb un parell d'entrades!! Si us en sobren... gentilment te les canviaria per una nit amb la Carmen de Mairena.

ddriver ha dit...

eppppppppppp que sera al Mierdabeu i haura entrades per tots!!!

Jordi ha dit...

ddriver, crec que no, per sort!! Amb una vegada que van sentir l'himne del Barça allà ja en tenen prou!

Jordi ha dit...

Per cert, he sentit que els de la Federació de futbol han comprat una supermegafonia que se sent molt alt per evitar que la xiulada tapi l'himne de les espanyes. Si és així, companys, treiem el mocador blanc mentre soni m'himne per fer-nos veure!!