diumenge, 15 de març del 2009

pasamuntanyes

Hola,

l altre dia em va pasar una cosa. Vaig anar a fer el tonto al pub La Amistad, del carrer Ausiàs March. I després em quedava a dormir a casa d`un amic , al carrer industria. Buscant lloc per aparcar veig un tram d aquells on es pot deixar el cotxe de 12 a 7. Hi havien nomes un parell de cotxes aparcats, un que vaig pensar que tot just arribaba perque tenia la porta oberta i hi havia un tio al costat. Després d aparcar vaig anar a mirar si efectivament es podia deixar alla. Per fer-ho vaig haver de caminar uns trenta metres fins la placa i passar per davant de l altre cotxe i la gent que hi havia. A la cantonada vaig llegir la placa i vaig tornar a dirigir.me d`on venia, per recollir a la N del cotxe i pujar al pis. Va ser aleshores quan vaig veure que el tio que estaba al costat del cotxe portava passamuntanyes i em mirava fixament. A la vorera n`hi havia un altre amb dues grans tenalles i també amb passamuntayes. S`havien cridat alguna cosa entre ells, no se que. Vaig veure també de seguida que a la cantonada (industria-Navas de tolosa) hi havia un tercer individu que obviament vigilava. Era evident que estaben rebentant
una persiana metalica i chamb els destorbava la feina. I a partir d aqui s`em devia dsiparar la adrenalina perque amb prou feines recordo els detalls. Vaig treure a la N del cotxe com si no passés res i vam anar caminant a casa l`amic. Com que ni recordaba el numero de la poli, vaig trucar al 11888 i em van donar el d`emergències.

I com que no tenia visió de l`escenari desde el pis, ja no se que va passar. L`endemà la persiana del restaurant estava oberta com una llauna de tonyina, però la porta de vidre estaba intacte. Crec que els vaig salvar del robatori.

Demà hi passo a veure si em conviden a esmorzar.

Però carai, impresiona veure que t`observen dos tios amb passamuntanyes que es criden no saps que entre ells.

5 comentaris:

Salvador ha dit...

Una mica de caguetes sí que en deu donar

Anònim ha dit...

llastima de no portar un arma, els podries haver liquidat en unpli plas tal qual el gendre dels Tous i 3 delinquents menys.

Anònim ha dit...

Doncs jo recordo que una nit arribava a casa tot ebri i a l´alçada de Marina-Provença em surten dos putas i em començan a tocar i a fer proposicions.Com jo hi era a la vora del Parc Gaudí vaig poder veure uns tios que anavan amagant-se darrera les plantes.Las molt putas em volien portar a una de les banquetes del parc per a que els cabrons aquests m´atraquessin.El meu instint em va portar a casa, però quan vaig arribar ja no portava a sobre ni el mòvil, ni la targeta de crèdit ni 70 euros...Dos setmanes després ja hi havia vigilància a la zona.
En fi, crec que vaig sortir ben lliurat, sencer si més no.

Jordi ha dit...

Amb dos collons, sí senyor! Jo crec que m'hagués fos allà enmig del carrer... A hores d'ara, t'has convertit en l'heroi de Barcelona, en el ciutadà model en els que tots ens agrada mirar-nos i has engreixat les arques dels pelochos (11888). Bona tasca!

montse ha dit...

jodeeeer quina por !!!! quin cagueeeee !!!! hi han molts robatoris, l'altre dia van entrar aqui baix a casa la meva mare, pero com fa poc que es va morir, ja haviem tret lo poc que hi havia de valor. pero van pujar una persinana, van trencar el vidre, i au, cap dins ! estic cagadaaaaa. pero sempre dormo amb l'alarma posada !