dijous, 9 d’agost del 2007

poble

Hola,

com bé sabeu, soc basicament un personatge urbà. Em sento comode en l asfalt i en canvi odio profundament la pols, les herbes, els insectes i els esbarzers. Reconec, no obstant, que la vida a la gran ciutat és tensa i asfixinant. El ritme de vida és dur i apretat. En aquest sentit si que m agrada més com es viu en ciutats mitjanes. (només en
aquest sentit eh).

En aquest sentit Barcelona queda perfecte durant el mes d`agost. Fa dies que vaig a peu a tot arreu, ha desaparescut la presa. Tinc el cotxe aparcat davant mateix de casa i la moto al parking, dormint tots dos el mon dels justos.

En canvi, els locals d`apropament sexual segueixen oberts i plens com mai. En aquest periode de fi de la civilització occidental s`esta extenent el sentiment de tonto el darrer i a follar molt i facilment.

Ahir, sense anar mes lluny, vaig sortir amb uns companys de feina i les tres amigues de la G. Son totes cambreres d`una disco llatina que es diu salsabor i estan que treuen el singlot. Vam anar a un dels meus restaurants habituals i vaig haver d`anar a explicar el maitre que no eren putes tot i el bones que estaven.

Vam acordar elles i jo que no diriem res a la G.

Si s `en assabenta hi haurà sang.

Ara ja pararé de jugar amb foc.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

quin gilipolla estas fet

chamb ha dit...

anònim,

faig ràbia eh¡¡¡

Anònim ha dit...

et vas follar a les 3? Si és així, no ets gilipolles, ets el meu ídol (evidentment no sóc el 1er anònim)

chamb ha dit...

anònim 2;

ja m`hagués agradat, ja. Però m`ho vaig passar molt bé amb elles. I elles també amb mi i els meus amics.

Dessmond ha dit...

No anem bé, Xamb. O no són tan amigues de la G. O no anem bé.

chamb ha dit...

Dess,

el món llatí és així. Molt més propera la competència selvàtica que a les convencions de saló.

Ni millor ni pitjor que nosaltres, senzillament diferent.

Oriol ha dit...

Ets un fakir.
Sé que potser no és per riure, però el post de la comptabilitat m'ha alegrat el dia. És boníssim.