dissabte, 21 d’abril del 2007

la decadència (1)



L`altre dia vaig estar parlant amb la meva amiga Irina Moore. És profa d`institut i semi estrella mediàtica de la tele. (sortia com a experta en un programa molt popular)
És secretaria de l`institut. Treballa cada dia fins les nou de la nit i alguns dissabtes. Es de les que organitza activitats apart de les olbigatòries i de les que intervé en els conflictes de grupets.( el seu institut és en aquelles poblacions plenes de quillos i ara de latin kings.)

Em va parlar d`una colega seva que es va operar de miopia i per aquest motiu va estar un any i mig de baixa. A començament d`aquest curs va tenir una topada amb el cotxe, la van picar pel darrera, i ja porta sis mesos de baixa per "latigazo cervical". Vaig comentar que com és que no ho denuncien a inspecció i em va dir que total estaven milor sense ella i que tampoc la podien fotre mai fora. ( ah i a sobre aquests carnavals va ser vista a Sitges ballant dalt d`una carrossa).

O sigui que els contribuients estem pagant aquesta i altres indvidues. ( a sobre ahir dia 20 vaig haver d`ingresar tota el saldo de la empresa pel putu IRPF)

Vaig llegir fa poc que el 10% de professsors estan de baixa. Collons¡¡, ja se que és dura aquesta feina, però ningú la deixa, no.

I tema apart és això dels edificis malalts. I no parlem ja de la epidèmia de fibromialgia.

La societat occidenatl s`en va a pastar fang, creieu-me.