dissabte, 9 de juny del 2007

Mitjons i calçotets

sent com soc d`una ciutat textil, (si, encara n`hi han), porto molt malament el tema calçotets i mitjons. Només hi vaig en cap de setmana i mai per anar a comprar. Em fa cosa comprar a les botigues o magatzems de Barcelona perque els preus son increiblement cars comparant amb els de les botigues de fàbrica. En determinat moment va semblar que comprar al Día o als xinos era una solució factible. Però el que et compres en aquests antros es desfà en dos dies i et dona urticària.

No penseu però que tinc mancança ni de mitjons ni de calçotets, no. Quan en compro ho faig en quantitats industrials. Que feliç soc el dia que em compro 8 calçotets i dotze parells de mitjons¡¡¡. El problema és que ho faig cada bastants anys, i per tant tinc un parc "underwear" clarament obsolet i descolorit.

Estic ara en plena crisi, perque els mitjons s`em foraden ja cada dia. He descobert que al Opencor venen calçotets, i n`he comprat alguns d`emergència. En canvi de mitjons no¡¡¡¡


Com pot ser que el departament de màqueting millor d`europa com és el del Corte Inglés no hagi detectat aquesta necessitat que estic cinvençut que compartim molts homes¡¡¡¡¡


En fi,m dit això m`en vaig a esmorzar al Dole cafè. Cantonada Manuel de Falla amb capitán Arenas.

4 comentaris:

Toy folloso ha dit...

Jo els porto quinze dies, llavors els dóno la volta i els porto quinze dies mes.
Al final, els he de llençar doncs no entren a la rentadora de tant encarcarats.

chamb ha dit...

els calçotets els hi pots donar la volta de dues maneres, davant-darrera i girats.

Anònim ha dit...

pels mitjons ara no pateixis, que al estiu pots anar amb xancles !

Oriol ha dit...

els mitjons, li foto al Decathlon, d'aquells de llana a l'hivern i piquis a l'estiu.
Els gallumbus, per reis rebo el subministrament anual!!!