dissabte, 12 d’abril del 2008

carretero

vaig estar l altre dia al sopar del Carretero organitzat pel gran Dessmond.

Heus aqui el que en vaig treure;

1) la dona del Carretero esta bonissima. Hi ha quelcom intrinsicament bó en els homes que tenen dones atractives.

2) El Carretero esta fins els collons del discurs esquerra-dreta. Que fot a esquerra doncs? doncs potser intentar canviar aquesta mentalitar en el nefast partit de Puigcercós. Noble objectiu.

3) Com a lider polític tampoc és gran cosa. Per començar no te res a fer en el congrés dels idiotes (tant de bo m`equivoqui).

4) Em va agradar la Rut Carandell.

5) Em va semblar que no soporta els funcionaris. Altre punt a favor.(dels funcionaris mantas, val a dir).

6) Com tot polític català voldria ser com el Pujol. Però com tot polític català no hi té res a veure.

7) Reunir un dijous de champions una inteligentsia de 70 persones està molt bé. Mentre hi ha vida hi ha esperaça

8) Presència del super Joan Safont i la omnipresència de la Pelejà.

9) M`agradaria que quan l`humiliin a ERC (que ho farán), en Carretero vingués a CDC.

3 comentaris:

ddriver ha dit...

perque l´hi vols tant mal a aquet home com per ferlo acabar a CDC?

chamb ha dit...

driver collons,


al final en aquest putu païs sempre acaben treien les castanyes del foc els burgesos i botiguers de sempre, és a dir els de CDC.

Joan Safont ha dit...

Jajaja, gràcies! Com ja et vaig dir en un comment, m'hauria agradat saludar-te. Per cert, jo també em vaig fitxar en la dona del Dr. Confirmació de la teva teoria: has vist la dona del ministre Corbacho? La porta més horrible de la Vanguardia des del 1 d'abril del 39.