diumenge, 19 de desembre del 2010

primer bàsquet

hola,

els que heu fet algun esport d equip sabreu l emoció que se sent al fer un gol. El sentit original de Gol és equivalent a objectiu o diana. No se si us havieu adonat que a Anglaterra no criden "goal¡¡", sino "yeeeeeeeeeeaaaaaaaaa".

El cas és que tots recordem algun moment així, ni que sigui al pati de l`escola. Jo recordo, crec, el primer cop que amb dues mans vaig ser capaç d`encistellar la enorme pilota de bàsquet en la solitud del pati de l escola Mowgli a la hora del dinar quan ja tots feien cua. El meu pas pel futbito va ser poc productiu, només un gol i en pròpia porta tot i que no em vaig sentir culpable perque vaig desviar una pilota que entrava però va rebotar al pal i altre cop a la meva cama per, finalment , entrar.
Em va anar una miqueta millor al bàsquet, i també recordo clarament el primer bàsquet amb l equip de l institut i el primer amb l equip federat del meu poble.

I mira per on, l altre dia va arribar un moment en el que casi ni havia somiat. La meva filla va fer el seu primer bàsquet amb l equip de l escola. Només fa tres setmanes que entrena, però la fan jugar bastant. Divendres passar, al darrer periòde va capturar un rebot i va empenyer la pilota des de ben avall per impulsar-la ben fort i aconseguir que entrés després de rebotar al tableru.

I la veritat és que et poses content, sobretot per saber que ella ha sentit la mateixa il-lusió triomfant que recordes.

1 comentari:

Salvador ha dit...

Papà feliç, atenció a la baba que pujarà el preu dels pitets.