diumenge, 3 de febrer del 2008

Kenia

ja casi no recordaba de mencionar-ho. Però l`allau de correus m`obliga a respondre.

Si, finalment em vaig veure amb la kenia. El dimecres a la nit vaig passar per l`exedra a fer un cubata solitari. En determinat moment van arribar la germana i una amiga de la kenia. La germana em va venir a saludar i em va donar el nou telefon, l`antic li havien robat. Per fer-ho rapid només dire que va venir directament al hotel i que vam dormir junts.

No hi ha gran història més , d`ella només m agrada com li canvia la cara quan parla del seu fill de tres anys que fa més d`un que no veu. I ho explica però no s`en queixa.
És allò que ara s`en diu "es lo que hay"

2 comentaris:

Mikel ha dit...

dormir junts , curiosa definició de la situació....

chamb ha dit...

en aquest cas , per dormir junts vull dir dormir junts. Ara m`adono que es pot entendre d`altri manera, però ja saps que no soc massa de fer servir eufemismes.