diumenge, 7 de setembre del 2008

La Pantera Rosa



Hola,

jo tenia guardada la col-lecció de pelis de la Pantera Rosa. En tinc un record molt maco de quanles feien per la tele, els dissabtes a la nit casi sempre.

El meu fill va començar a mirar-les i els han agradat molt a tots dos. Ho sigui que ara cada cap de setmana en mirem més d`una. M`ha cridat`l atenció que s`assemblem molt entre elles. SOn practicament iguals. I no em referiexo a l`argument sino a les mateixes escenes. SOn els mateixos gags filmats practicament de la mateia manera. Avui en dia seria impemsable aixo. Però als 70 les pelis només es veien un cop al cine i potser al cap dels anys a la tele. Era impossible guardar a casa cap filmació. I per tant aquestes series d exit en tenien prou repetint exactament la formula un cop i un altre.

Ara tots tenim les series disponibles per internet o en DVD.

Jo crec que amb les dones (homes ) ens passa el mateix. Exigim més perque tenim la possibilitat d`abastar més i de comparar.

1 comentari:

Hanna B ha dit...

ai si, la pantera rosa, quines bones memòries.
curiós això que has detectat.
en quant a les relacions de parella, s'han tornat un be de consum més, nomes cal veure aquestes pagines de solters online on sembla que estiguis al super, buscant, comprarant i suposadament trobant alguna cosa millor!