dijous, 11 de setembre del 2008

relat conjunt




Ja tenim aprop les tropes de Napoleó. Es senten de lluny els canons que estan envoltant gran part de la ciutat. Potser el fred els aturarà. El capità Pasternak diu que derrotaran els francesos amb l`ajut de les tropes dels Urals que van arribar al setembre. Molt dels nostres veïns han marxat. Alguns son a Viena, d`altres a Londres. Jo i la meva germana ens quedarem a la casa dels nostres pares. Res ni ningú ens espera. Hem donat llibertat als nostres servents, però només quinze han marxat. Fa mesos que no sabem res dels nostres germans, que es van allistar en un regiment de caballeria. EL coronel Stogoff ens va assegurar faria el possible per destinar-los al mar negre, lluny del perill.

Em pregunto si en quedarà gran cosa del nostre estimat Moscú, un cop hagi passat l`hivern.






( Hi ha un grup de blogaires que de tant en quant agafen una imatge i cada un escriu el que li sembla. Després ho posen en un blog conjunt o algun tema aixi. No se si és un club restringit o no. En tot cas no en formo part però igualment, com que no tinc son , escriuré el que em sugereix aquest cuadro.)