dissabte, 27 de novembre del 2010

spotify

Hola,

des que un enginyer àrab va dissenyar el filferro que talla mantega, l esser humà no havia creat res tan gran com l Spotify. Semblava que l Itunes era ja la manera definitava de comprar i escoltar música i ha estat esborrat com ho serà el tripartit demà.

El millor de tot és poder sincronitzar-lo amb l spotify i poder veure així les llistes de reproducció de l altre gent. Depenent del tipus de música que vull , vaig als perfils dels meus amics i no falla mai¡¡¡ En el meu sentir, aquest és un dels passos més grans en el mòn cultural d`occident.

Que horrorós era l època en que per escoltar una canço tenies que esperar que sonés a alguna ràdio avançada i mirar de gravar-ho en un cassette¡¡¡

El progrés és això.

2 comentaris:

Red Pèrill ha dit...

Si, realment és un invent genial.. quan tingui més calé pagaré i tot

Toy folloso ha dit...

Vaig entrar un dia a aquest lloc, quan encara calia invitació, i vaig decidir no tornar-hi doncs no hi havia res de Led Zeppelin.

I el pronòstic de les eleccions, que tens una bola de cristall?.
Cuasi ho claves!.