dissabte, 28 de juliol del 2007

borrachera de dissabte al migdia

els dissabtes que estic sense nens m`engato a casa a l`hora de dinar i em poso aquella cancó que fa;


Ahora que está tan lejos el olvido,
ahora que me perfumo cada día,
ahora que, sin saber, hemos sabido
querernos, como es debido,
sin querernos todavía...

Ahora que se atropellan las semanas,
fugaces, como estrellas de Bagdad,
ahora que, casi siempre, tengo ganas
de trepar a tu ventana
y quitarme el antifaz

Ahora que los sentidos
sienten sin miedo.
Ahora que me despido
pero me quedo.
Ahora que tocan los ojos,
que miran las bocas,
que gritan los dedos.

Ahora que no te escribo
cuando me voy.
Ahora que estoy más vivo
de lo que estoy.

aquest és el chamb actual,

em falta una mica per poder dir;



Ahora que nada es urgente,
que todo es presente,
que hay pan para hoy.
Ahora que no te pido
lo que me das.
Ahora que no me mido
con los demás.

6 comentaris:

Dessmond ha dit...

Amb que t'engates. Tan important com la cançò és el material que passa coll avall. Has provat gintònics, però de Gin Xoriguer?

chamb ha dit...

Hola Dessmond;

m`engato normalment amb tankeray amb coca-cola. Amb llimona i força gel.

Darrerament m`el prepara la Grécia mentre jo jugo amb la playstation (medals of honor Allied Assault).

Conec bé el Gin Xoriguer. No `he provat amb Coca.cola,però recullo el guant i prometo fer-ho.

Dessmond ha dit...

Chamb,
Amb Coca-cola no sé pas com funciona. Jo sempre ho he fet amb tònica.

Oriol ha dit...

Engatar-se el dissabte a migdia jugant a la Play i sense el nens,..en certa manera, crees enveja.

Anònim ha dit...

Xamb, Xamb,

Ho trop lamentable.

Vull dir, que trop lamentable que encara no puguis dir "pan para hoy".

:-)

chamb ha dit...

Cruella;

doncs si..lamentable....

treballo per posar-hi remei.