dissabte, 14 de juliol del 2007

trucar el dilluns

Ahir vaig dinar amb una bona amiga meva. En un restaurant japonès però molt bo.

Em va estar explicant que te un nòvio que ja li esta durant molt. Un informàtic d`alt nivell. Solter i una mica més jove que ella. No molt alt i amb una fesomia que recorda al Shreck.(ella dixit). En general és bona senyal tenir parella lletjeta, es dura més.

Com que n`ha devorat o ha estat devorada per uns quants, li vaig preguntar com ho veia. Sintètica com és, la L em va respondre; "--dons mira bé, és una tranquilitat i un gustasso que et truquin el dilluns per preguntar que tal estas".

És ben bé el que diu aquella canço;


este balsamo no cura cicatrizes.
este rosario de cuentas infelices calla mas de lo que dice, pero dice la verdad
la llamare mañana, hoy se me hizo tarde".
manera tan cobarde de no decirnos que no.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

no ho pillu.
que no entenc res, vamos.
ja m'ho explicaràs.
un petó

Jobove - Reus ha dit...

gràcies per pasar pel nostre blog, estem a la teva disposició pel que convingui

salutacions !!!

Anònim ha dit...

Jo sí que ho pillu.

Ara, que si és tipus Shreck, tela. o el tio és dels que truquen els dillunsos, o ja em diràs si es pot menjar un punyeteru rosco