diumenge, 24 d’agost del 2008

resum Olimpiades

ja s`han acabat els insuportables Jocs Olimpics. Heus aqui el chamb resum (tenint en compte que només he vist el bàsquet i poca cosa mes)

1) és evident que els jamaicas aquests que corren tant van plens d`hormones i cocktails de drogues de darrera generació.

2) que algú m`expliqui perque una cosa tan ridicula com el ballet acuàtic és esport. (natació sincronitzada en diuen)

3) i la hipica? també ès esport¡¡¡ però si qui fot l esforç és el caball¡¡

4) abans em queien bé. Però no suporto els germans Gasol. De que anava avui el Marc
amb aquell bigoti ridicul??

5) I el ruby perque no és olimpic? jo us ho dic: tota la villa olimpica seria una borrachera i hi haurien trifulques diaries. Aquest és el motiu real.

6) perque el motociclisme i l`automobilisme no son olímpics? A sant de que tant absurda discriminació?

7) Sembla ser que entre els nadadors espanyols, no hi ha hagut cap ofegat. Felicitats¡¡

8) La nautica esta clar que la van fer olimpica perque hi podessin parlar els fills de papà tipus principe Felipe.

9) No puc evitar que el Romay em caigui bé.

10) s`ha de ser gili per no veure que aquest rollo de les olimpiades és un negoci d`una mafieta que es forren a base d`aixo. O us penseu que el Samarantx te molt sentiment olimpic?

11) força Chicago.

12) EM pensava que era broma, però resulta que és veritat que el volei platja és esport. I per a quant el raquet platja?

13) m`han fer patir els d`USA de bàsquet. Casi no guanyen a Espanya. Per cert, que dolent és el Raul Lopez.



en fi, quina tranqulitat.

3 comentaris:

Mikel ha dit...

unes apreciacions força interessants , jo tambe havia dit alguna vegada lo de les motos i els cotxes i la resposta que em van donar va ser que es perque a diferencia de la bicicleta porten motor.

ddriver ha dit...

1) jo conec el camell
2)perque les olimpiades son una mariconada
3)els tontets tambe han de particpar a les olimpiades
4)jo ni abans ni ara,putus perikus
5)totalmente de acuerdo Jose maria
6)perque com no es fan gols i no hi ha una pilota rodant no es esport
7)llastima,potser tornen amb spainair i encara esterem de sort
8)el mateix que el 3
9)com una patada als ous
10)punt 5
11)I don´t understand I`ll be there in november
12)es l unic esport,en versio femenina que he vist de les olimpiades,jo faria les olimpiades nomes de voley femeni,fins i tot sacrificaria els partits de xampions per partits de voley femeni
13)pobre d´ells a guantanamo sino guanyaven
14)aiii que no ha sposat rs a aquet

Anònim ha dit...

jajajajajajajaja.... que bo aquest article ! m'ha agradat molt, chamb.
jo vaig coneixer al Romay i de veritat que es super simpàtic i enrrollat !
els gasol son lletgissims, semblen islamics, amb aquesta barba.
ecs.