dijous, 25 de desembre del 2008

sopar del dia 23

21h Dry Martini

- gin tònic de bombay. Més d`un es va canviar de lloc per tenir les chamb amigues en el camp de visió.

21.45h Restaurant A La Menta

- chuletón filetejat de dinamarca, casi un kg.
acompanyat per les primeres carxofes a la brasa.
- 2 ampolles de remelluri
- canyes gallegues
- cafè irlandès
- cardhu amb gel i xupitos.
Això acompanyat amb mirades furtives, unes d enveja i altres de ràbia, provinents de les altres taules. El cambrer va ensopegar dos cops al mirar els dos exhuberants escots que m`acompanyaven. Morenos, lluents i acompanyats de bisuteria no tan barata.

Kilombo,carrer Aribau, més tard,

dos mojitos cada un. EL noi que ens van posar al costat es va enfadar quan vam marxar. Li vaig dir: "amb el dificil que és tenir dues belleses així no esperaràs que les comparteixi".

-Karaoke selmo`s:

el meu inseparable amic tankeray, i una tercera coca-cola per acompanyar a les altres.

el millor va ser la darrera parada, en un lloc situat en un carreró proper a travessera de gràcia i via augusta, vaig compartir compartir espai de penombra, calor i xafogor amb les dues belleses que tant m`estimen perque quan em van necessitar les vaig ajudar sense demanar res a canvi.

quan sortia el sol, ...taxi i petonet a cada una, jo a recollir els meus dos bitxos i elles a donar esmorzar als seus,...

La unica discussió de la nit va ser entre elles per qui era la nòvia i qui la cunyada.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Caram, que bé que ens ho montem, lladre!! Apa, bon Nadal!!

ddriver ha dit...

Estic fent la ola aqui davant del ordinador!!!!!!!!!!!