dijous, 31 de desembre del 2009

Chamb cap d any




Hola,

doncs ja s ha acabt el 2009. Aquest any que tots voliem que passés rapid.

Avui m`en vaig amb la meva senyora i sa filla a un restaurant pijo de la meva ciutat. Falten dues hores per ser alla i ja en fa dues que es preparen. S`em fara extrany ser tres persones en una taula. Però em fa il-lusió, semblaré tret d`una peli de narcotraficants sudamericans.

A veure si al 2010:

-repetim el sextet
-guanyem la final four de basquet
-s´acaba el malson del tripartit.
-guanyo finalment la pasta que necessito per arreglar tots els temes.
-porto a terme les fantasies que encara no he pogut posar en practica
-el meu nebot music es fa famós.
-la meva neboda periodista fa els reportatges que li sugereixo
-el meu nebot jugador de poker guanya dos milions d euros. O aprova alguna assignatura.
-El meu nebot madel man lligui més que mai.
-el meu nebot cuiner-fuster decideix treballar per mi venent pisos a Argentina
-El meu nebot estudiant sigui més simpàtic
-la meva neboda que te una amiga que és novia del Piqué em presenta l esmentat Piqué.
-Un escamot d`extraterrestres segresta la Belén Esteban.
-Un meteorit de 500 tones cau just a sobre de la Karmele Marchante.
-Carod Rovira trepitja un escurço d una espècie particularment venenosa i és atacat per una colònia d abelles canibals...
-El Sanchez Piñol treu un altre llibre.
-Els soldats de la X divisió de Montanya dels USA troben el Bin Laden i es fan una foto amb el seu cap com a trofeu.
-Dolors Camats llegeix Hayek i de sobte veu la llum i es torna lliberal i antiecologista.
-Sala i Martin i López Tena consellers.

i els meus fills? doncs que seguixin com ara, no es poden millorar.

Bon any us desitjo amb aquestes tres amigues que us saluden, vaig a empolainar.me.



















i deixem.ho ja que no acabariem mai de desitjar....