diumenge, 24 de gener del 2010

escena real

Mira quin escena mes maca vaig veure aquest divendres al migdia...

N`era jo dinant sol. A la taula del costat em van posar una parella que debien al voltant dels 35 anys. Els tenia molt a prop perque era la típica situació que en una doble taula pensada per cuatre, les havien separat amb un espai mínim. De fet la separació entre taules no arribava al pam. Van venir ja amb una conversa molt animada, ella no parava de riure després de cada frase d`ell. Resulta que ell era el porter d un equip de regional i els havien golejat la jornada anterior. Relatava de manera graciosa (vaig estar a punt de riure jo també), la desastrosa defensa. Per exemple resulta que van expulsar al central perque havia fet mans a l`area per evitar el remat de cap d un contrari. "si eren incapaços de rematar res¡¡¡", deia el noi.
Es van asseure tots dos inclinats cap endavant i mirant-se en plan tortolito. S`em va fer evident que no eren encara parella però que s agradaven molt. En algun moment vaig captar que ell era separat.
Quan jo ja estava prenent cafè, i mirant les pagines d`Expansion Cataluya, ella diu "vaig al lavabo un moment", i s aixeca en direcció al fons del local. Quan ja havia fet unes passes i ja havia deixat enrere la taula, es va girar i va tornar sense dir res. Va agafar el cap del noi amb les dues mans i li va clavar un petò als llavis fort i contundent. I sense dir res va rependre el moviment original deixant el noi en la viva imatge de la estupefacció.

Jo ja vaig marxar a pagar , i amb ganes de tornar a casa.

6 comentaris:

Salvador ha dit...

Què maco, sembla el vídeo aquest de Començar il·lusiona.

renta activa ha dit...

Salvador,

se que s assembla a aquest video. Però et juro que vaig veure l escena abans de sabr de l existencia del video¡¡¡¡

Red Pèrill ha dit...

Si, molt maco, això no s'oblida!

Anònim ha dit...

Una forma de prendre la iniciativa molt clara i contundent. El noi, segur, estupefacte però la mar de fliç i content. Ho deuria estar desitjant!

Dessmond ha dit...

Està clar que a aquest paio li clavaran més d'un gol.

Jordi ha dit...

Quina escena més tendra! Amb ganes de tornar a casa? ;-)