dissabte, 12 de juny del 2010

entreteniments pel cap de setmana (2)

heus aqui amb que em distreuré el cap de setmana;

1) he anat al mercat. Alla m `he creuat amb diverses amiges de ma mare de tota la vida. No em saluden , però no pas perque sigui ja molt grans i no em recordin. Sino perque estic tan calvo i gordo que estic irreconeixible.

2) alla m he deixat convencer, com sempre, per una peixetera tenyida rossa per comprar.me un llamantol que es movia per alla i que ara ja esta en dos trossos a la nevera. Un llamantol , o bogavante com diu molta gent, estova molt la resistencia de la parenta a fer jocs de camp.

3)futbol a argentina a les 4 de la tarda. Bon moment per trucar als amics de Buenos AIres per tocar els nassos. Però sera inútil, tenen els mòbils encessos però ni els senten.

4)a les sis patiment brutal amb el basket. Però el barça guanyarà facilement i també els dos següents partits. Queda dit.

reseguir blocs , que ara a l estiu reviscolen una mica. Gran Zincpiritone, en la meva opició el millor blog en català. Un ferm aspirant al premi Chamb 2010.

A la nit tocarà passejar per locals locals.