dissabte, 10 de març del 2007

risc


Avui un amic meu fa quaranta anys. Com és lògic, la seva dona li ha montat una festa sorpresa.
El problema és que avui és també el Barça-Madrid. I a sobre tinc carnets i la Grécia esta que bota de contenta per anar-hi.

Previsora com totes les dones, la del meu amic ha organitzat el sarao a les sis de la tarda. Contant que a les 10 tothom serà davant la tele. Per a mi aixo no ho resol tot perque la festa és a Igualada i com a molt tard a les vuit haig de ser a Barcelona. L`entrada a Barcelona serà infernal aquesta tarda, o sigui que si vaig en cotxe el problema esdevé practicament irresoluble.

Total , que l`unic remei serà anar-hi en moto. Assumint que el risc de fotre`s una ostia i matar-se és molt superior.

Però aixi son les coses a la nostra civilització. Per poder anar el mateix dia a una festa i a un partit de futbol és normal jugar-se la vida.

Curiós, oi?


Fins demà , audiència.

(a la foto podeu veure EasyChamb camí d`Igualada , amb un company)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Chamb, que vaig amb moto i encara bellugo :) És qüestió de vigilar més, de totes formes és molt més perillós anar en moto per bcn que per carretera. Fins a Igualada és un momentet, segur que no ha estat res. Ah, i felicitats a l'amic!

El veí de dalt ha dit...

Ja t'agradaria a tu tenir una "choper" com la del Peter Fonda a Easy Rider! Espero que tto an´çes bé (la festa i el viatge; pequè el partit, de puta pena)

chamb ha dit...

doncs si, vaig retornar sa i estalvi.

El vent feia patir una mica, sobretot al adelantar camions.

Vei,

tinc una vulgarissima Burgman400.
Havia tingut una gran BMW R-100-RS.