divendres, 19 d’octubre del 2007

acudit

hola audiència,


us he d`advertir, abans de res, que des que m`he posat un controlador de visites ja se quants sou i des d`on entreu al meu blog. Com que les visites es compten, prometo premi especial per al visitant un mil.lió.

Volia compartir avui amb tots valtros una inquietud que m assalta sovint. Sospito seriosament que la meva personalitat té una tendència al exhibicionisme i al comportament histriònic. No sabria dir si m`amoina aquest fet o no. Si que no vull amagar que sovint em questiono el que diria un psicòleg al respecte.

Una de les manifestacions d`aquest sindrome que m`afecta és l ìmpuls que sento d`explicar acudits de manera diària. Les dues secretàries d`on treballo ja no poden passar sense la meva performance matutina.

Avui ja era conduint a l autopista i he trucat a un departament on se que em poden posar en altaveu i els he explicat un dels millors acudits de la història;

(és en castellà

- en que se parecen un peón de Ajedrez y Mari Trini?

.
.
.
- en que los dos comen de lado.


celestial, no trobeu?

1 comentari:

Toy folloso ha dit...

La Mari Trini, ademés, se li omple la boca d´aigua quan plou.
Tú, el teu contador et diu de on tens les visites?