dissabte, 6 d’octubre del 2007

un business pendiente con Pedro Botero...

hola, avui toca cronista chamb;

Ma germana va aconseguir a l`estiu sis entrades pel concert Serrat-Sabina del Sant Jordi. Tenia la idea d anar-hi els tres germans amb les respectives parelles. Però jo no veia massa sentit a portar la Grécia a aquest esdeveniment. A més el meu amic AS em va regalar una entrada pel Sabina a l auditori ara farà dos anys, i nobleza obliga.

Teniem que recollir les entrades per l angoixós sistema d anar a taquilles abans del concert amb la VISA que s havia comprat l entrada. Era l hora de començar i encara estavem fent cua a la lletra del nostre cognom. Com passa sempre en aquests casos ma germana s havia equivocar i en realitat les havia comprat amb la VISA del seu marit. A mi aquestes situacions em posen particularment histèric, però ja tenia el plan d anar al T si es produia la tragedia.

Ja als voltants del Sant Jordi vaig veure un parell d`elements amb bombin i perilla estil Sabina. Dintre hi havien paradetes on venien posters del concert i bombins a 20 euros. Per tot el palau anaven voltant venedors ambulants de cervesa. Porten una motxilla tipus fumigador i una bandereta amb un llumet per localitzar.los. La cervesa normal 4€ i el tanque 10,5€.

Ens vam posar a baix, a peu dret. No s estava gens apretat a partir de mitja pista, a l alçada de les cameres de tv. Mai havia estat a la pista del Sant Jordi. Em vaig imaginar jugant a basquet i tot el públic aixecant-se al entrar un triple meu.

L`olor de porro predominava lleugerament sobre la de cervesa i la de suor. Hi havia al meu voltant alguna noia molt guapa. Una la vaig mirar tant que al final el nòvio em va preguntar si pasava algo. Vaig fer veure que no el sentia.

La primera decepció de la nit va ser veure que no portaven la Olga Roman, a qui tinc moltes ganes de veure....



(continuarà)