dissabte, 20 d’octubre del 2007

Nivell d`ingressos

Hola, benvinguts;

com tots sabeu, soc un asidu de les pàgines de contactes.De contactes seriosos vull dir. A partir d aqui he conegut grans persones que han influenciat la meva vida. També algunes desequlibrades semi-perilloses, pero com diu la canço; " but then again to few to mention".

Les tactiques que s`utlitzen per atraure candidats de l altre sexe son variades. La més comú es posar fotos on es surt més atractiu que la relitat.(una mica absurd si tenim en compte que al final t has de coneixer). La majoria de noies diuen que valoren molt la sinceritat obviant que eles son unes embusteres histèriques.

Un dia pensava com millorar els resultats del meu perfil a Match. S`en va ocorrer de posar que el meu nivell d`ingressos anuals esta en la franja 300.000 i 500.000€.
Vaig afegir també que creia en els valors cristians i tradicionals.

Des d aleshores l`eficiència de la meva pàgina ha augmentat més del doble (mesurat en ratios de ties conegudes per mail i de trobada sexual amb ties conegudes).

Reconec que al començament vaig voler creure que sorprenia positivament la meva rectitud moral. Amb els dies he anat veient que potser pesa més la variable ingressos.

Això si, també poso sempre allo de "amigo de mis amigos".