dilluns, 17 de desembre del 2007

meme

estic esperant una trucada i per aixo no vaig a dormir.Voltant per blogs trobo un meme. Com que no m`el pasaran, a mi ningú no em passa res, he decidit copiar.lo i fer lo jo. És bastant gili, de manera que no el paso a ningú i aixi m`estalvio el ridi dee que passin de fer.lo.



1. Estiu - hivern: Estiu¡¡¡ de gran vull viure sempre estiu, al hemisferi que toqui.
2. Anar de festa - quedar-se tranquil a casa: Dijous anar de festa al T. La resta de dies a casa.
3. Fer matances del porc -Si , si es pot arribar un cop el porc a mort. La carn recen matada és d allo més bona.
4. Nadal - que no existís, el Nadal: esta bé, mola.
5. Aixecar-se prest - vetllar fins tard: aixecar-se prest¡¡¡ més optimisme.
6. Platja - muntanya: Platja, pero sense quillos. Pacific o carib. No crec que a ningu li agradi realment la muntanya.
7. Una excursió a peu - anar a dinar en cotxe: Anar a peu , tornar en cotxe
8. Ferrero Rocher - Mon Cheri: No se perque els dos noms em fan pensar en putes.
9. Pare Noël - Reis Mags: Tió i reis, sens dubte.
10. Cinema de terror - comèdia: Cinema belic
11. Alonso - anti-Alonso: Jo hi era el dia del Barça 3-Goteborg 0. Pichi Alonso per semrpe¡¡
12. Avió - vaixell: Avió.
13. Mirar una pel·lícula - veure el futbol: Futbol al camp,la peli al cine i a casa playstation i follar.
14. Tenir un ca - un moix: Tenir animals és anacrònic i guarro-.
15. Fer sobretaula - enllestir ràpid: casi sempre enllestir rapis, alguna excepció honrosa.
16. Te - cafè: dos cafes minim, el te es de dones i mariques,
17. Xocolata blanca - xocolata negra: Negra, collons¡¡¡
18. Comprar a una gran superfície - a un petit comerç del barri
: a comprar que hi vagin les dones. En la seva absencia, caprabo a casa.
19. Reial Madrid - Barça: soc aquest mon, d`aquest carrer , d aquest merder sense renegar l`olor.

2 comentaris:

Toy folloso ha dit...

Chamb, aquests post on fas una llista son d´allò més divertit.
El dels 27 desitjos, m´en apunto 25.
(També n´he fet un i....Osti!, no hi he fotut l´Oban).

Mikel ha dit...

la ultima pregunta nomes te una resposta en el meu cap
madrid-barça : 0-5

i aquest diumenge patir!! pero hem de guanayr com sigui!!!