diumenge, 30 de desembre del 2007

Cap d any. Vaixella de plastic, TV·i lamrusco rosat.

Hola,

ahir em truca un amic de la infància. "escolta, ara que vius a Igualada si vols pots venir al nostre sopar de cap d`any. Som més de trenta i el fem al garaig del Domenec. Ho compren tot un grup de dones i depsrés ja passem comptes. Ens surt per uns 20 euros".

Per un cop vaig aplicar allo de "no diga si cuando quiera decir no"

vaig pensar en que m esperava;


1) un garaig ple de pols i grasa de cotxe.
2) taules de taulots amb cavallets i estovalles de paper.
3) vestits llargs i lluents que han costat 26€.
4) barrets de cotillón i espantasogres.
5) musica de Boney M.
6) el tal Domenec i la seva dona patint perque no espatllem res.
7) entrants freds a base d`embutits i llagostins.
8) betguda a base de lambrusco rosat, blanc pescador i un cava que fan aprop d`Igualada.
9) barreja de tots els perfums haguts i per haver
10) un fred horrorós abans, durant i després del sopar.
11) brindar amb copes de cava de plastic.
12) sospitar que el que porta els numeros de la festa ha afegit un petit "redondeig" de manera que ell i sa dona sopen de gorra i encara els hi surt un benefici net.
13) celebrar les dotze campanades amb TV3 com a simbol de catalanitat.
14) explicar com és que no tinc novia i que va passar amb aquella que vaig estar a punt de casar-me. (aixo unes vuis vegades)
15) ballar amb dones sexualment desateses que em pregunten que tal la vida de solter a Barcelona.

i moltes coses més que em deixo al tinteru perque ara vaig a passejar amb els nens.

ja us explicaré el meu plan alternatiu. S`us farà la boca aigua, ho prometo.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

amor: explica'm el teu plan alternatiu, sisplauuuu !!!!! em moro de curiositat per saber quina t'en has pensat.
i de part meva i la familia: MOLT BON ANY 2008 !!!

Anònim ha dit...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anònim ha dit...

El menys hortera de tot això potser encara és el Boney M. Bon Any 2008.

Mikel ha dit...

jejeje quin fidel reflexe de moltes festes de cap d´any a molts garatges de catalunya i part de l´estranger. ;-)