diumenge, 30 de novembre del 2008

diumenges matí..

aquest és el classic escrit sobre diumenges al matí, tema recurrent en la literatura blocaire i per extensió universal. Avisats sou.

Algunes persones vivim en l`hiperactivitat. Cada cop veig més clar que és una manera
de fugir d`un mateix. Evitar mirar-se al mirall i dir-se; "que tio? que tal?".
És diumenge al matí quan es tanquen totes les vies de fuga. Ni que et llevis tard no hi han trucades al movil, ni missatges al correu. Amb una mica de sort tens la cuina per endreçar. Els diaris donen per una bona estona; faig el recorregut habitual de Sostres, Villatoro, Rahola i ....poca cosa més. Els meus blocs habituals no s actualitzen dissabtes a la nit. Vet aqui com m`imagino el diumenge al matí d`alguns dels blocs que més segueixo:

-taxi driver, clapant profundament desprès d`haver transportat tots els guiris borratxos de Barcelona. La nevera plena de birres si a la tarda juga el Barça.
-dessmond: intentant fer creixer una tomaquera a la terrassa.Intentant veure Mallorca si el dia és clar.
-Anna Trambana. triant quines sabates es posara per anar a dinar a casa els sogres. Feina aquesta que ocupa de les deu a les dues del matí.
-Naomi Pielcanela: passejant en bici pel port Olímpic, provocant accidents entre els ciclistes i no ciclistes.
-Mikel, dormint fins les 12 per l esgotament acumulat, i després anant a veure unes obres a Barberà del Vallès.
-el Jordi de la banyera, fent la travessa Ulldecona-vall de Núria.
-Joan Safont, llegint i recuperant-se.
-toy, resaca..
-L`Avi, resaca...i donant esmorzar al net.
-Lidia Pelejà, llegint l avui i mirant per la finestra quin païs tan maco que tenim.
-Hanna, preparant l estofat que farà per dinar...
-Red Peril, dormint fins que el truqui son tiet que l esperen a dinar...
-El veí de dalt. Llegint, aquest si que és facil.
-salvador..llegint blogs, també és facil.

i encara m`en falten molts¡¡¡ també penso en el de Barcelona pixel a pixel, però és obvi que esta reseguint la ciutat.

i jo doncs, vaig driblant el temps amb aquest bon humor tonto que et dona que el Barça hagi guanyat 0-3 en la primera etapa del Tourmalet.

Aquesta tarda si que tinc un sarao dels bons, ja us l explicaré-...

5 comentaris:

Salvador ha dit...

I també el diari, però ho has encertat.

Jordi ha dit...

Ostres, quina repassada que ens has fet a tots plegats! Sí, el diumenge és un dia estrany, on si no tens res planificat, jo que també sóc hiperactiu, faig la volta al pis cinc-centes vegades mentre la meva parella no es cansa mai de veure la birria de programació que fan. Ah!! També aprofito de tant en tant per escriure alguna cosa al blog!

Alex. ha dit...

Dels millors posts que he llegit últimament... imaginatiu i breu!

Red Pèrill ha dit...

Eps!! No em llevo a aquestes hores des de fa temps... un botó de mostra... em vaig llevar a les 11 i vaig anar a esmorzar a Capellades... TOMAAAAA!

Hanna B ha dit...

eo, força clavat! vaig fer un curry de pollastre amb verdures, dit d'altra manera, un estofat :)