diumenge, 2 de novembre del 2008

noves formes de convivència (I)

hola,

voldria avui obrir una reflexió sobre un tema poc debatut en la nostra societat. La poligamia. Que quedi clar que em refereixo a la poligàmia totalment lliure entre persones amb plena capacitat de decidir. Estic convençut que és un tema a punt de saltar a la palestra, i amb possibilitats de tirar endavant. Mireu sino que la Tura, sempre amatent a tocar els collons, ha inclós en el projecte de codi civil català la prohibició de tant natural manera de viure.

L`altre dia tenia dos amigues a qui convidar a sopar. Com que no em dicidia a quina, vaig decidr sortir amb les dues.Elles ja es coneixien tot i que darrerament no es veuen massa. Vam anar, i va ser un gran encert, a una marisqueria que hi ha a Nàpols-Diagonal. Alla ho vam passar de fàbula entre ostres , gambes , navalles, cloïsses i cua de rap. Tot convenientment regat amb Alvariño a Go-go. La naturalesa ha estat generosa amb les dues, i no ho dissimulen pas. El camarer no podia deixar d`admirar els respectius escots. Fins al punt de que va vessar dos cops el vi a la taula.

Acte seguit ens vam entaforar en un antro on un pianista atenia les sugerències dels asistents. Entre gin-tònic i gin-tònic vam cantar :

-everybody`s talkin.
-le meteque
-Tierra Amada
-19dias i 500 noches

en deviem cantar d altres, però jo no ho recordo. A la conversa va sortir el tema d`on anar a dormir, la N va sugerir d anar al seu piset, que l esta montant. De seguida a afegir, "..el llit és molt gran , hi cabem tots tres, aixi tu chamb no has d anaral teu poble". La J vadir se seguida que si , que li feia pal anar a casa.
Haig de confesar que em vaig posar una mica nerviós, no sabia si m estaven prenent el pel , tot i que creia que no. Un cop al pis de la N, van començar a fer el llit. Però hi feia molt de fred i veient un refredat brutal, vaig sugerir d anar a casa meva, que aixi la coneixerien i que em feia il-lusió i tal. ALtre cop van acceptar de seguida, al sortir del pis la J li av dir a la N que si tenia condons que n`agafés.


(continua demà)Igual poso alguna afoto.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

mmmm... aixó promet !!!!
espero ANSIOSA la segona part.
N i J... m'imagino Nuria i Judith.
fins demà!

Jordi ha dit...

Ostres, doncs has deixat la cosa en suspens... De totes maneres, visca la poligamia!!